5 Aralık 2010 Pazar

Cenk'in Fındıklı Kurabiyesi



Bu leziz kurabiyenin tarifi Cafe Fernando'da var. Kurabiyenin tarifini bire bir uyguladım sadece üzerine sakız macunu, çocukken bayılarak yediğimiz tüp chokella ve arkadaşımın kahve dünyasından hediye aldığı karamel sosunu koydum. Çoook ama çoook güzel oldular. Mis gibi tereyağı ve fındık kokusuyla bisküvi gibi kıyır kıyır bir kurabiye istiyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.
Bu arada sakız macununu sürmesi çok zor. Ben de benmari usulü eritip kurabiyelerin üzerine bir kaşık yardımıyla akıttım.


Fındıkları bir kaşık unla birlikte çektik. Tabii çekerken de kuzum çok yardım etti.


Beyazlar sakızlı, kahverengi olanlar çikolatalı, kızıl olanlar da karamelli ama hepsi çok lezzetli...

1 yorum:

LeylaK dedi ki...

O tarifi ben de denedim nefis birşey. zaten Cenk ne yaptı da kötü oldu ki ? ellerine sağlık harika görünüyor.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler..