13 Mayıs 2009 Çarşamba

Londra'ya gidesim var...

Dün geceden beri bir internet sitesine takılmış vaziyetteyim. Aslında her şey tavukgöğsüyle başladı. Bu tatlının bir dönem Avrupa'da popüler olduğunu, orijinalinin nasıl yapıldığını anlatan bir siteye rastladım ve iki gündür siteyi didik didik ediyorum... François-Xavier'in fxcuisine sitesi yemek yemeyi, yemek yapmayı ve fotoğraflamayı gerçekten başka bir boyuta taşımış. François'in ellerine sağlık diyorum ve İstanbul'da bir kebabçıda yaşadığı iftar macerasını okumanızı tavsiye ediyorum.
Peki, Londra nerden çıktı? Efendim az önce bahsettiğim sitede dolaşırken harika bir kitapçı gördüm; Books For Cooks. Bir yemek kitapları kitapçısı... Gözlerim yerinden oynadı ve böylece birkaç zamandır devam eden Londra aşermelerim şiddetlendi. İnşallah bir fırsat olur da gidebilirim.
Tarif neden yok diye merak eden çıkarsa: Efendim ben yaptığım denemelerin tadına bakmadan edemiyorum. Ve bu hafta ofiste aldığımız bir kararla kendimizi biraz sıkacağız ve kilo vereceğiz. Bu da demek oluyor ki bu sürede yeni denemelere girişmeyeceğim, okuduklarımla yetineceğim.

Sevgiyle kalın

Hiç yorum yok: