8 Mayıs 2010 Cumartesi

Döküm Demir Tavada Kek



I ♥ my Hecha :))
Perşembe gecesi sonunda aşkımın anneler günü hediyesi olan Hecha Skillet'im geldi. Dün gece hemen meraktan yağlayıp iki saat fırında tuttum (aslında gerek yokmuş ama ben dayanamadım). Sabah omletimizi yeni tavamda yaptım. Ve bu tavanın omlete gerçekten farklı bir lezzet kattığını söylemem gerek. Omleti tavadan alıp sucukları kızarttım. Ama pişirme ayarını biraz kaçırmışım sucuklar hafiften kurudu. Tabii sucukların bıraktığı yağı ziyan edemezdim. Sıcak tavama hemen iki dilin hafif kuru ekmek koydum. Bütün lezzetleri içinde toplayan bir kızarmış ekmek oldu ki dillere destan. Bundan sonra sabahları ekmek kızartma makinesi yerine Hecha'mı kullanacağım. Tabii daha gün bitmedi. Meraklı turşucu hemen bir kek yaptı. Sırada da et var...
Kekin tarifini en yakın zamanda gireceğim ama önce fotoğraflar...

Hiç yorum yok: